Ha Facebook

Nieuwsbrief

Meld je aan voor de nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van alle HA hardloop nieuwtjes! Maandelijks delen we leuke en interessante artikelen, tips, nieuwtjes en belangrijke informatie rondom het aanbod van Hardlopen Haarlem. Bijvoorbeeld een reminder wanneer de nieuwe cursussen van start gaan.

Blijf op de hoogte en ontvang een reminder wanneer het volgende seizoen start!

Wil je op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen?

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Wij respecteren jouw privacy.

Wat is HA-loopnieuws?

Ha loopnieuws is de nieuwsbrief van Hardlopen Haarlem. We sturen je een uitnodiging aan het begin van het nieuwe seizoen en we houden je op de hoogte van onze activiteiten.

Wat gebeurt er als ik me heb aangemeld?

Zodra je je voor de nieuwsbrief hebt aangemeld, ontvang je een e-mail met daarin een link. Door op de link te klikken registreer je je voor de nieuwsbrief.

Hoe meld ik me weer af?

Je kunt je altijd weer afmelden voor onze nieuwsbrief via de link die onderaan elke nieuwsbrief staat of via deze link:

Informatie over gegevensbescherming

Door je in te schrijven geef je ons toestemming jouw email adres te gebruiken voor de nieuwsbrief, en dus niet voor iets anders. Jouw naam wordt alleen gebruikt om de nieuwsbrief netjes te adresseren. Zodra je je afmeldt van de nieuwsbrief, verwijderen wij jouw informatie uit ons systeem. Hardlopen Haarlem zal jouw informatie nooit aan derden verstrekken of verkopen.

logo

Met de jaarkaart kan ik zo’n 2 tot 3 keer per week meetrainen

Arij: “Begonnen met hardlopen op mijn 20ste. Ik deed veel mee aan wedstrijden. Inmiddels is mijn belangrijkste doel om fit en in beweging te blijven. Met de jaarkaart kan ik zo’n 2 tot 3 keer per week meetrainen. Soms doe ik mee met Running Bootcamp”.

Loopanalyse

Een loopanalyse is een uitstekende manier om efficiënter te leren hardlopen.

Hardloopschema’s

Wil je rustig aan beginnen met hardlopen? We helpen je graag op weg met een schema voor 5 weken.